Zmiana logo

PAW_Pantone540_Clogo_paw_rgb

 

Firma PAW postanowiła odświeżyć swoją markę, wprowadzając nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej.

Odświeżenie wizerunku ma komunikować zmiany, jakie następują w firmie. W ostatnich latach bardzo mocno się rozwinęliśmy: rozbudowaliśmy zakład produkcyjny, poszerzyliśmy gamę oferowanych produktów, zdobyliśmy nowe rynki zbytu. Modernizacja wizerunku ma podkreślić te zmiany.

Nowe logo jest połączeniem tradycji z nowoczesnością. Mając na uwadze 23 lata doświadczenia i naszą wieloletnią działalność w branży dekoracyjnej – zostawiliśmy w niezmienionej formie pisany ozdobnymi literami napis PAW oraz granatowy kolor. Idąc ku odmłodzeniu marki, zrezygnowaliśmy z elipsy, dodaliśmy kształt kwadratu i unowocześniliśmy czcionkę w napisie „Decor Collection”. Chcemy być wierni dotychczas wyznawanym wartościom, budzić pozytywne skojarzenia u klientów, idąc równocześnie z duchem czasu.

Nasze nowe logo ma symbolizować ponadczasowość w połączeniu z dynamiką działania i nowoczesnością.